1. Program in učni načrti osnovnega vojaškega izobraževanja in usposabljanja kandidatov za častnike [Elektronski vir] : Program OVIU kandidatov za častnike. Učni načrti za program OVIU kandidatov za častnike2003 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...vojaško izobraževanje, elektronske knjige, programi izobraževanja, načrti, vojaško usposabljanje,... Ključne besede: vojaško izobraževanje, elektronske knjige, programi izobraževanja, načrti, vojaško usposabljanje, častniki, vojska, Slovenija, Slovenska vojska, učbeniki Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 11508; Prenosov: 1364 Polno besedilo (1,93 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Zbirka programov vojaškega izobraževanja in usposabljanja (VIU)Slovenija, 2007 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Slovenska vojska, vojaško izobraževanje, izobraževanje, usposabljanje, programi, predmetniki... Ključne besede: Slovenska vojska, vojaško izobraževanje, izobraževanje, usposabljanje, programi, predmetniki Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 10829; Prenosov: 467 Polno besedilo (959,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Priročnik elektronska učilnica SVMarko GričarNajdeno v: ključnih besedah Ključne besede: elektronska učilnica, učna sredstva, uporaba računalnikov, bloki, študijski viri, študijske dejavnosti, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, Slovenska vojska, vojaško izobraževanje Objavljeno: 19.11.2012; Ogledov: 12359; Prenosov: 431 Polno besedilo (8,89 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Stopnja profesionalnosti Slovenske vojske : magistrsko deloMarko Volovlek, 2012 Opis: Slovenska vojska je na svoji dvajsetletni razvojni poti bila deležna številnih in zahtevnih procesov od obvezniške do poklicne vojske ter končno do profesionalizacije. Projekt Prehod na poklicno vojsko, dopolnjeno s prostovoljno rezervo, s kratico PROVOJ, je predstavljal temeljni proces profesionalizacije. Začel se je leta 2002 in se predčasno končal leta 2007. Postavlja se vprašanje, če so bili cilji profesionalizacije SV torej doseženi.V nalogi posebno pozornost namenjam dojemanju temeljnega poslanstva in vlogi SV, razumevanju in umeščenosti vojaške profesije, procesu profesionalizacije prek stalnega izobraževanja častniškega zbora kot nosilca vojaške profesije in odgovornega za proces profesionalizacije v celoti. V demokratičnih državah zahteva civilna družba od svojih oboroženih sil, da so profesionalne. Spremenjena vloga in nova varnostna okolja, v katerih vojaške organizacije danes delujejo, postavljajo pred častnika nove zahteve in razširjena znanja tudi na drugih področjih. Posledica tega je konvergenca vojaškega in javnega izobraževanja. Na ta način vojaška profesija postaja vse bolj uveljavljena in konkurenčna v civilnem okolju. Sistem in programi izobraževanja častnikov v SV so sicer povsem primerljivi s podobnimi v tujini,vendar pa je treba na področju povezanosti in vključenosti izobraževanja častnikov v javne sisteme izobraževanja storiti korak naprej. Slovenska vojska je z razvojem uspela doseči družbeno pričakovano stopnjo profesionalnosti, da bi profesionalizacijo vzdrževala oziroma dvignila, pa mora s tem procesom nadaljevati. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Slovenska vojska, profesionalizacija, vojaška profesija, vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, častnik, strokovnost in kariera... Ključne besede: Slovenska vojska, profesionalizacija, vojaška profesija, vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, častnik, strokovnost in kariera Objavljeno: 29.01.2013; Ogledov: 12407; Prenosov: 438 Polno besedilo (1,10 MB) |
5. Model terciarnega izobraževanja za vojsko : ciljno raziskovalni program Živana Marčeta, Nada Trunk Širca, 2007 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... izobraževanje, terciarno izobraževanje, vojaško izobraževanje, usposabljanje, civilno izobraže... Ključne besede: izobraževanje, terciarno izobraževanje, vojaško izobraževanje, usposabljanje, civilno izobraževanje, povezanost, priznavanje neformalnega izobraževanja, Slovenija, modeli, projekti Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 10151; Prenosov: 0 |
6. Model terciarnega izobraževanja za vojsko : ciljno raziskovalni program Živana Marčeta, Nada Trunk Širca, 2007 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... izobraževanje, terciarno izobraževanje, vojaško izobraževanje, usposabljanje, civilno izobraže... Ključne besede: izobraževanje, terciarno izobraževanje, vojaško izobraževanje, usposabljanje, civilno izobraževanje, povezanost, priznavanje neformalnega izobraževanja, Slovenija, modeli, projekti Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 10327; Prenosov: 210 Polno besedilo (367,14 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Znanje za trajnostni razvoj [Elektronski vir] : zbornik 27. mednarodne znanstvene konference o razvoju organizacijskih znanosti, Slovenija, Portorož, 19.-21. marec 2008Mednarodna znanstvena konferenca o razvoju or, Vladislav Rajkovič, Eva Jereb, Tomaž Kern, Miroljub Kljajić, Milan Pagon, Goran Vukovič, 2008 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...organizacija, informatika, izobraževanje, management, vodenje, konference, zborniki, znanje... Ključne besede: organizacija, informatika, izobraževanje, management, vodenje, konference, zborniki, znanje Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 11430; Prenosov: 574 Polno besedilo (4,18 MB) |
8. Vojaško izobraževanje in usposabljanje v Sloveniji v obdobju od osamosvojitve do danes in možne smeri razvoja : zaključna nalogaMiran Rožanec, 2008 Opis: Izobraževanje in usposabljanje je ključ do uspeha vsake organizacije. Brez potrebnega znanja, s katerim uveljavimo prednosti, prav tako pa tudi zmanjšamo pomanjkljivosti vojaške organizacije v primerjavi z nasprotnikom, ne moremo doseči uspeha. Vojaško izobraževanje in usposabljanje se je v procesu oblikovanja Slovenske vojske spreminjalo in nadgrajevalo. Temelji, ki segajo v čas Teritorialne obrambe so po osamosvojitveni vojni postali osnova za graditev sistema, ki je zagotavljal usposobljen kader za vojsko, ki je temeljila na naborniškem principu popolnjevanja in katere glavnino je tvorila rezervna sestava. Z vstopom Republike Slovenije v mednarodne varnostne povezave in prehodom na poklicno vojsko, dopolnjeno s pogodbeno rezervo, pa je bilo potrebno spremeniti tudi sistem VIU. Te spremembe so povezane z javnim izobraževalnim sistemom, saj si v tako majhni vojski in ob omejenih virih ni mogoče zamišljati lastnega, samo za potrebe Slovenske vojske delujočega sistema izobraževanja in usposabljanja. Vsak sistem je potrebno ocenjevati in ugotavljati njegovo primernost s stališča podpiranja organizacije in njenih ciljev. Ker je cilj Slovenske vojske postati majhna, visoko specializirana in vrhunsko usposobljena in izurjena organizacija, je nujno oblikovanje izhodišč in meril, ki so podlaga za njeno delovanje. Ta merila so nacionalne poklicne kvalifikacije, ki so osnova za strokovno opravljanje poklicnega dela v SV in za enakovreden nastop z drugimi poklici na trgu delovne sile. V sistemu VIU morajo posamezniki pridobiti poklicne kvalifikacije in s tem osnovo za uspešnost Slovenske vojske kot celote. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Slovenska vojska, vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, vojaški poklici, nacionalne poklicne kvalifikacije Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 11020; Prenosov: 329 Polno besedilo (618,15 KB) |
9. Mesto in vloga temeljnega in osnovnega vojaško strokovnega usposabljanja poklicnih vojakov SV : zaključna nalogaMiran Rožanec, Iztok Prezelj, 2005 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, poklicni vojaki, programi usposabljanja, Slovenska... Ključne besede: vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, poklicni vojaki, programi usposabljanja, Slovenska vojska, SV Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 11273; Prenosov: 610 Polno besedilo (682,50 KB) |
10. Izobraževanje kot pravica in dolžnost pripadnikov Slovenske vojske : zaključna nalogaVladimir Jarabek, 2011 Opis: Pravila organizacije zahtevajo od Slovenske vojske, da ima opredeljene pojme razvoja (poslanstvo, vrednote in vizijo), ki se spreminjajo in dopolnjujejo glede na spremembe v globalnem družbenem okolju. Pravica in dolžnost posameznika izvira iz zahteve po pozitivnem razvoju organizacije. Vodje, poveljniki, so odgovorni, da zagotovijo racionalno strokovno rast posameznega pripadnika Slovenske vojske. Pri tem morajo upoštevati potrebno znanje, hierarhični razvoj svoje enote, izobraževalni sistem in vojaške vrednote. Pravica in dolžnost posameznika do izobraževanja izhaja iz skupinskega dela, kjer so ob znanju združujejo vojaške vrednote. Karierni razvoj posameznika zahteva odgovorno skrb za lasten strokovni razvoj. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: izobraževanje, organizacija, Slovenska vojska, vodja, vojak, podčastnik Objavljeno: 25.04.2012; Ogledov: 10466; Prenosov: 136 Polno besedilo (301,52 KB) |